Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
ジョン
@jhonauroralight
人生に夢を見るのも……やめておけ。 味気ない飯を食い泥水のようなフィーカをする。 うんざりするが……それこそが人間だ。 人生には……うんざりすることが多すぎる。そう思わないか?
@JhonAuroraLight
Send an anonymous message to ジョン
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Negative content, sexual content, spam, etc. will be quietly deleted by AI and won't be delivered.
ジョン's past answers
placeholder
Close
placeholder
Close