Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
宇田川
@katakotono
好きです!と伝えたいがためのアカウントです。ゲームするにも漫画読むにも時間が足らずに泣きながら生きています。いまは、ドラクエを少し(主に2と5)。ああ、遠くから眺めているだけで、よかったはずなのに。
@katakotono
Send an anonymous message to 宇田川
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Negative content, sexual content, spam, etc. will be quietly deleted by AI and won't be delivered.
宇田川's past answers
placeholder
Close
placeholder
Close