Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
▼ゆい▼
@kzb03xnepaajndc
重音テトさんのイラストを描いてます。 感想、質問、リクエスト等なんでもOKです🙆♀️ サブの方の垢で回答します! 感想、リクエストはありがたく頂いております!!リクエスト少し雑になるかも、遅くなるかもです🙏🏻 リクエストが多くて大変なので描けないこともあります🙇🏻♀️ごめんなさい。
X→
Send an anonymous message to ▼ゆい▼
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Negative content, sexual content, spam, etc. will be quietly deleted by AI and won't be delivered.
▼ゆい▼'s past answers
placeholder
Close
placeholder
Close