Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
益ギガス
@mas_gbs
普段の絵の感想や、主人公が良い感じのオススメアニメや、私がオススメしたやつを見た感想とかくれると凄く喜びますが返信は下手です。ご容赦ください。 あと描く可能性は限りなく低いけどリク入れても大丈夫です。
@mas_GBs
Send an anonymous message to 益ギガス
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Negative content, sexual content, spam, etc. will be quietly deleted by AI and won't be delivered.
益ギガス's past answers
placeholder
Close
placeholder
Close