마시멜로
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
로그인
마이페이지
받은 편지함
모두에게
보내기
i miss albert 😞😞😞 sometimes i just scroll through your media and sigh heavily again because i miss albert and hes so beautiful and hes so charming and and and
마시멜로
발신자를 스팸으로 신고
Neel (Katsudon)님의 답변
We all miss Albert anon ☹️ I want to draw more Albert art but I'm bz irl, let's just hope he appear in the next chapter 😭😭
에서 공유
Neel (Katsudon)님에게
익명으로 메시지 보내기
Neel (Katsudon)님의 과거 답변
placeholder
닫기
placeholder
닫기