마시멜로
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
로그인
마이페이지
받은 편지함
모두에게
보내기
have you ever thought about working on a horror Sci-Fi RPG maker game with a bit of inspiration from Under The Skin (2013), Virus (1999), Ex Machina (2014), The SCP Foundation and/or the Backrooms?
마시멜로
발신자를 스팸으로 신고
うり님의 답변
I’ve never thought about it! Ex Machina is one of my favorite movies, though.
에서 공유
うり님에게
익명으로 메시지 보내기
うり님의 과거 답변
placeholder
닫기
placeholder
닫기