Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
ちひ
@omnkdaisuke
おまんコメントかおすすめおやつか感想くださると嬉しいです。Twitter作ってから1ヶ月経ちましたので、皆さんの吐き出しや駄文置き場として使ってください(匿名ではありますが常識の範囲内でお願いしますね)
@omnkdaisuke
Send an anonymous message to ちひ
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Only signed-in users can send messages to ちひ
You can send messages by signing up or signing in.
Sign up
Sign in
ちひ's past answers
placeholder
Close
placeholder
Close