Marshmallow
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
Sign in
My Page
Inbox
For everyone
Send
みど(榊/風見/🐢)
@xunyou017
風見やらみどやら言うてる20↑。三国志大戦再開いえー!WlW金筆ピーター、ぬら孫は牛鬼とリクオ。今はGGXrd東チップ王国に住みたい。左右は問わぬ。 主にトレード関係や、片道フォローの人とのお話、あとは企画用。参加企画は忍人とWITと迷い道2とピスカン。 最近のソシャゲは大抵「榊」グリマルはエメルでやってます。
@xunyou017
Send an anonymous message to みど(榊/風見/🐢)
0
/
characters
P
Increase character limit to 10,000
P
Prioritize in recipient's inbox
P
Email notification when answered
P
Request message privacy
Send
Negative content, sexual content, spam, etc. will be quietly deleted by AI and won't be delivered.
みど(榊/風見/🐢)'s past answers
placeholder
Close
placeholder
Close