マシュマロ
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
ログイン
マイページ
受信箱
みんな宛
おくる
I've recently just replayed INSANITY Remake. It was simple and I like it enough, and am I left to wonder whatever happened to the crew after the game? Did you ever have any plan on continuing on another game with them or it was just a one-off thing?
マシュマロ
送信者をスパム報告
うりさんの回答
After that incident, they’re living pretty normal student lives.(1/2)
でシェア
匿名でうりさんに
メッセージをおくる
うりさんの過去の回答
placeholder
閉じる
placeholder
閉じる