마시멜로
日本語
English
简体中文
繁體中文
한국어
Bahasa Indonesia
ภาษาไทย
Tiếng Việt
로그인
마이페이지
받은 편지함
모두에게
보내기
I've recently just replayed INSANITY Remake. It was simple and I like it enough, and am I left to wonder whatever happened to the crew after the game? Did you ever have any plan on continuing on another game with them or it was just a one-off thing?
마시멜로
발신자를 스팸으로 신고
うり님의 답변
After that incident, they’re living pretty normal student lives.(1/2)
에서 공유
うり님에게
익명으로 메시지 보내기
うり님의 과거 답변
placeholder
닫기
placeholder
닫기